ANTREKK I JANUAR 2020

Som vanlig blir det en oppsummering av antrekkene når en måned er passert. Jeg har faktisk laget en egen kategori for dette. Lettere for dere og lettere for meg. Dessuten er det utrolig kjekt å se på disse oppsummeringene om jeg føler meg helt rådvill på hva jeg skal ha på meg. For hvem er for meg ikke bedre å hente inspirasjon fra enn meg selv? Jeg har jo alle disse klærne og kan kombinere de som jeg vil haha.

Et lite tips til dere: ta bilde av antrekk dere er fornøyd med og lagre det i et eget album på mobilen, så kan dere se i det albumet neste gang dere ikke vet hva dere skal ha på dere.

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg