ANTREKK I MARS

 

Antrekkene i mars har egentlig vært litt kjedelige føler jeg? Favorittene mine er iallfall nr 1, 2, 6 og 8. Grunnen til at jeg poster dette innlegget allerede nå (mars er jo ikke over) er fordi jeg tviler sterkt på at det kommer flere antrekk fra meg denne måneden. Så langt har jeg bare gått rundt i joggebukse her eller klær med en stor cardigan over, og det er ikke akkurat noe spennende å se.

Hvis dere har noen ønsker for hva jeg skal skrive om er det bare å legge igjen en kommentar. Det er litt begrenset hva jeg får til med tanke på at 90% av dagen min går til å spise, slappe av og ha avtaler her, men det er godt med et lite avbrekk hvor jeg kan skrive litt:) Hvis energien strekker til hører dere fra meg en gang til i kveld!

Hvilket antrekk likte du best?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg