ANTREKK I TURIDGENSEREN

Både på mandag (etter jobb) og i går var dette antrekket mitt. Jeg kan fint gå med samme antrekk to dager på rad, det er jo helt i orden det! Så lenge klærne ikke er skitne eller lukter vondt så er det jo faktisk ikke noe problem. Jeg har fått innrykk at en del folk heller ikke vil gå med samme antrekk to dager på rad fordi det er “flaut”, men det er det jo absolutt ikke. Det er jo ikke noe galt med det. Jeg vet ikke med dere, men jeg vasker iallfall ikke buksene mine etter å kun ha brukt dem en gang. Visste dere forresten at ull er selvrensende? Hvis man har en ullgenser kan man rett og slett henge den ut til lufting, med mindre det er flekker da, det får man jo ikke bort.

Jeg tror forresten at Turidgenseren også blir skikkelig fin på en litt kjølig sommerkveld med et hvitt skjørt, tror dere ikke? Jeg håper at jeg får fullført oppskriften snart sånn at jeg kan sende den ut til teststrikkere i forskjellige størrelser, for akkurat nå er det kun størrelse xs som nærmer seg klar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Det er absolutt innafor å bruke samtlige plagg opp igjen neste dag ja ^^ dvs. sokker og t-skjorte liker jeg gjerne å bytte. Men bortsett fra det så prøver jeg å være mest mulig chill på dette feltet 💖

    2. Kjempefint antrekk, vært morro om Turid genseren kom i fleire versjoner, tenker for oss som liker litt videre hals, ikkje utringet men trur du skjønar kva eg meiner. Veldig fin genser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg