ANTREKK – KJOLE, BLUSE OG HATT

Gjett hvem som skulle gå seg en tur tidligere i dag og gikk seg vill i skogen da? Meg i et nøtteskall det.. Heldigvis så fant jeg veien tilbake til stien igjen uten at noen måtte komme for å finne meg haha. Så poeng til meg der! Jeg har jo dårligere stedsans enn noen jeg kjenner og min far pleier å si at jeg kan snurre rundt tre ganger midt på torvet og så aner jeg ikke hvor jeg er. Derfor hater jeg å gå steder jeg ikke kjenner til veldig, veldig godt alene. Den panikken som setter seg inn når man innser at man ikke aner hvor man er er ikke særlig gøy. Verste er jo nesten det at folk ofte tror jeg tuller, noe jeg virkelig skulle ønske var tilfellet.

Men nå var det jo antrekket jeg skulle vise dere, ikke bable i vei om stedsansen min. Denne blusen kjøpte jeg i våres og den har blitt brukt så mye siden da. Den går jo til så mye og gir meg en skikkelig sommerfølelse. Jeg synes den var med på å myke opp dette antrekket da kjolen og hatten sammen fort kan bli litt “hardt”. Dette antrekket er veldig meg og om jeg får si det selv ble jeg veldig fornøyd med det hihi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg