ANTREKK, LISTEKANDIDAT OG LITT FORSKJELLIG

Blogging hver dag denne uken går så langt fint, så vi får krysse fingrene for at jeg holder koken ut uken! Jeg har jo helt glemt å fortelle dere om noe stort som skjedde forrige uke, jeg fant ut nå at jeg kun har skrevet om det på instagram. På torsdag ble jeg nemlig valgt til Larvik Venstre sin 5. kandidat til valget til høsten! Får vi flere inn i kommunestyret enn vi har nå betyr det med andre ord at også jeg kan ende opp der, noe jeg synes er veldig spennende. Mine hjertesaker på kommunalt nivå er blant annet byutvikling for den yngre genrasjonen i Larvik og sårbare grupper i kommunen vår. Sistenevnte tenker jeg spesielt på barn, asylsøkere, dyr, psykisk syke, eldre, rusmisbrukere og fattige. Jeg føler at deres stemmer ikke blir hørt så mye som de bør og ønsker å være med på å løfte de frem. Jeg synes også det er så viktig å snakke med og ikke bare snakke om, noe politikere absolutt kan bli flinkere til.

Ellers går dagene som vanlig. Jeg har levert inn en ny strikkeoppskrift som kommer til salg i desember, jeg har behandling i morgen, jeg har begynt på enda en ny oppskrift og ikke minst er det ikke lenge til danseforestilling. I går var faktisk min siste dag med vanlig danseklasse før forestilling, da jeg er bortreist neste uke. Denne høsten har virkelig flydd avsted og jeg klarer ikke å fatte at vi allerede er i november!? Var det ikke akkurat august? Jeg synes faktisk tiden går fortere jo eldre jeg blir og det skremmer meg litt. Antrekket her er fra torsdag forresten, jeg er bare som vanlig litt treg på å poste antrekksbilder haha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket? 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg