ANTREKK + LITT BABLING OM MENSEN

Herlighet, jeg blir gal av disse menstruasjonssmertene. Til tross for en god del smertestillende og varmeflaske gjør det fortsatt umennskelig vondt. Akkurat nå har jeg en liten pause fra de verste smertene, men det har vært så ille i dag at jeg ikke har orket å se på serie engang. Strikking har jeg bare kunnet glemme. Hvorfor er menstrasjon egentlig så tabu å snakke høyt om? I min vennegjeng er det heldigvis ikke slik og ingen av oss har noen problemer med å snakke om mensen, tamponger og alt annet som hører med. Det er jo helt naturlig og noe de fleste kvinner har. På barneskolen skal jeg innrømme at det var flaut, men det var vel det meste om kropp på den tiden.

Er det forresten flere som gruer seg til å stille klokka? Jeg gjør! Som tidenes B-menneske synes jeg det er fælt å skulle stå opp før klokken er fem på morgenen, til tross for at klokken viser noe før seks. Lykke til til meg selv på mandag, sier jeg bare. Uken hjemme har forresten gått litt opp og ned. Jeg skulle ønske at den hadde gått bedre, men jeg skal heldigvis tilbake til daågengeten igjen på mandag. Nå har jeg iallfall fått erfare en uke hjemme helt på egenhånd, så da er jeg litt mer forberedt om dagenheten stenger ned.

Uansett, her er et antrekk fra her om dagen dere ikke har fått sett. Dagens antrekk består av det jeg kaller kosedress, altså en joggedress i velur.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg