ANTREKK MED POPPYGENSEREN

Det er nesten så jeg får litt abstinenser når jeg ikke har postet antrekksbilder på en stund.. Jeg synes det er antrekk som tar seg best ut når man blar nedover bloggen, eller en god kombinasjon kanskje. Bare andre bilder synes jeg fort blir litt kjedelig og jeg føler at bloggen da ser ut som et sted kun fult av artikler. Kanskje det bare er jeg som tenker sånn? Jeg tenker jo ikke sånn om andres blogger, så lenge bildene er fine. I dag fikk jeg derimot knipset noen bilder av dagens antrekk ved hjelp av Andreas, så da har jeg endelig et antrekk å poste igjen haha.

Ellers i dag har jeg blant annet tatt en kaffe ute med Andreas og jeg har gjort en del innkjøp på matbutikken. I kveld derimot kommer tiden til å gå til å brette klær samt og rydde dem på plass, i tillegg til strikking. Genseren jeg har på meg på bildene har jeg forresten strikket selv. Den heter Poppygenseren og er strikket i enkel tråd påfugl. Jeg hadde egentlig på meg en hatt i dag forresten, men byttet til en hårspenne istedenfor. Tror nok jeg likte antrekket bedre med hatten, men hårspenna er fin den også!

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg