ANTREKK, NORA & ESPRESSO HOUSE

Andre gang jeg er på Espresso House og de er tomme for nougat, åhhh! Jeg har hatt så lyst til å smake latte med nougat og karamell, men da får jeg prøve meg igjen senere. Nisselatte var helt grei synes jeg og peppermynte var god, men samtidig ble det litt feil for meg. Min favoritt er iallfall karamellatte som heldigvis finnes året rundt og høstlatten man får på høsten. Jeg synes forresten det er utrolig merkelig at man ofte blir shama om man ikke liker svart kaffe, men heller drikker såkalt jålekaffe. Kan ikke folk bare få drikke det de liker da, uten at noen skal blande seg inn? Jeg gidder iallfall ikke å sitte og presse i meg svart kaffe når jeg ikke liker det.

På lørdag var jeg altså på Espresso House med Nora og jeg var så heldig at hun hentet meg hjemme, noe som også var utrolig praktisk siden jeg hadde med meg litt saker og ting. På cafè fløy tiden og vi måtte plutselig rase innom butikken før vi dro hjem til Noris, da vi hadde planer senere på kvelden. Koselig var det og det var så fint å se Nora igjen! Hun studerer nemlig i Kristiansand og på grunn av koronaviruset får vi da sett hverandre enda mindre enn vanlig. Resten av kvelden får dere en oppdatering om senere hehe, men her ser dere hva jeg hadde på meg på dagen på lørdag:)

 

 

 

 

 

 

Hvis du liker kaffe, hva slags kaffedrikk foretrekker du?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg