ANTREKK OG DE SISTE DAGENE

God helg! Denne uken har vært full av planer og slik er resten også haha. På torsdag var jeg med Ingrid hvor vi først møttes på Fretex og kikket litt der. Vi fant DEN fine kjolen, men dessverre var den ikke vår størrelse. Veldig synd, for Ingrid hadde sett SÅ fin ut i den, både fasongen og fargene hadde vært perfekt for henne! Etter Fretex tuslet vi ned til cafe Sliperiet hvor jeg hadde med strikketøy og Ingrid hadde med hekletøy. Egentlig skulle vi bare ta en iskaffe, men det endte visst med lunsj. Det var så deilig å kunne sitte ute og jeg setter faktisk skikkelig pris på at det ikke bare regner nå om dagen, jeg er så dritt lei regnvær. Vi satt iallfall der en stund og så tok vi noen bilder også, så her får dere se torsdagens antrekk.

På fredag, altså i går, var jeg hos Simone og det også var skikkelig koselig! Det er så lenge siden vi hadde sett hverandre, så vi hadde også en god del prat å catche up på. Vi laget også en skikkelig god middag sammen. Jeg synes faktisk sånt er skikkelig koselig jeg, å stå og lage mat sammen.

Nå derimot skal jeg i en bursdag, jeg sitter i bilen på vei as we speak, så jeg får runde av nå. Og i morgen står også en bursdag på planen. Jeg håper dere får en fin helg videre!<3

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

2 kommentarer
    1. antrekket er litt flyvertinne-vibes, ikke på en negativ måte altså, mer sånn fresh ung men fortsatt profesjonell/”ordentlig” look, håper du skjønner hva jeg mener hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg