ANTREKK OG KAFFE-TIRSDAG

Flere som er spent på det nye programmet til Steinar Sagen? Vi er! Det begynner om en halvtime, så det skal bli artig å se på! Men nå var det da ikke det jeg skulle skrive om. I dag inviterte Anniken meg ut på en kopp kaffe, så sammen med Nelia satte vi oss ned på Espresso House. Av en eller annen rar grunn fristet faktisk ikke kaffe i dag, så det ble faktisk en brus på meg hehe. Strikketøyet var selvfølgelig også med og det synes Nelia var veldig spennende. Det ble iallfall noen koselige timer med de to♥

På vei til Espresso House stoppet jeg litt før sentrum for å knipse noen antrekksbilder. Med min flaks ble jeg selvføglelig ikke stående alene, for rett etter jeg satte opp stativet begynte det å gå masse folk forbi. Hahah, det får bare være. Bilder ble det iallfall! Jeg stoppet forresten innom Kiwi for å kjøpe et eple og spise det og da fikk jeg selskap av Mikkel. Dere som er fra Larvik vet kanskje hvem Mikkel er? Den oransje katten som elsker å henge både ute og inne på Kiwi på Hovland. Så det ble koselig selskap mens jeg spiste eplet!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Kjempefine bilder! Vakkert lys og vakre farger. Antrekket var skikkelig tøft:) Høres kos ut med katteselskap:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg