ANTREKK OG SAMARBEIDSMØTE

God helg gode lesere! Denne dagen her har alt gått i ett så langt. Først var det målinger på morgenen, deretter frokost for så å gå rett i samtale med behandler. Deretter rakk jeg å slappe av i rundt et kvarter før jeg hadde time hos fysioterapauten og etter den var ferdig rakk jeg å gå meg en liten tur før det var lunsj. Så nå sitter jeg i hviletid etter lunsj og klokken ett har jeg samarbeidsmøte.

Samarbeidsmøtet er et møte mellom behandler her, behandler hjemme og de to av teamet mitt som er på jobb her i dag. Der skal vi planlegge litt veien videre og snakke litt om hvordan jeg har gjort det her. Jeg kjenner at jeg gruer meg litt, for det er jo en hel del som skal bli bestemt på det møtet. Kryss gjerne fingrene deres for meg!

Enn så lenge skal dere få se et antrekk fra her om dagen som jeg ikke har fått vist dere, så hører dere fra meg senere i dag.

 

 

 

Genseren har jeg strikket selv, hatten er fra Wish og buksa er fra Bherska. 

 

 

 

Hva synes du om antrekket og har du noen fine planer i helgen?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg