ANTREKK OG UKENS PLANER

Hei dere! Enda en ny uke gitt, jeg synes tiden går så fort, jeg! På fredag var jeg på café med bestevenninna mi og babyen hennes, for så å gå en trilletur sammen. Det var veldig koselig og ikke minst veldig fint med litt tid sammen igjen! Det var litt surt ute da vi gikk, til tross for ganske grei temperatur før vi gikk inn for en kopp kaffe. Det er noe med den sola altså, det blir fort kaldt når den forsvinner. Antrekket under her er forresten fra fredag.

Jeg tenkte også at jeg kunne dele litt av ukens planer med dere. Nå er jeg en sånn en som planlegger dagene mine ganske nøye, vi snakker at jeg skriver ned at jeg skal gå ut med søpla og sånne småting også. Men av litt større planer, eller kanskje avtaler har jeg dette: mandag (altså i dag) er det en til prøvetime på dansingen, tirsdag er det dose tre av vaksina og dansing (med mindre vaksina slår meg ut, bank i bordet) og fredag er det time på spis. Ellers har jeg jo mine planer og ting å gjøre, men dette er iallfall avtalene mine eller hva jeg skal kalle det for den kommende uken. 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket? Har dere noen spesielle planer denne uken?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg