ANTREKK OG UKENS SPENNENDE PLANER

God mandag! Det blir litt sånn hopping med innlegg her nå, for i helgen ble det feiret Halloween, men det kommer jeg tilbake til siden. Denne uken derimot har jeg faktisk telt ned til ganske lenge, for på søndag ettermiddag drar vi til Gran Canaria! Vi drar sammen med mormor, besse, mamma og stefaren min. Det skal bli godt å være bortreist en uke, samtidig som jeg skal innrømme at det er ganske utfordrende i forbindelse med eget kroppsbilde. Jeg synes det blir litt ekstra tøft siden jeg har gått opp en del kilo de siste ukene, samtidig så betyr det faktisk mer energi og mulighet til å gjøre flere ting. Jeg prøver iallfall å tenke sånn, selvom det er utfordrende. Jeg tror også man blir ganske selvsentrert når man har en spiseforstyrrelse, for man føler veldig fort at alle annalyserer kroppen ens, men det er jo faktisk ikke tilfellet. De som ligger rundt meg ved bassengkanten gir vel blanke i hvordan jeg ser ut, de fleste har nok med seg selv. Så jeg prøver å minne meg selv på det.

Ellers denne uken står behandling x2 på agendaen, være med Anni, jobbe med strikking, dansing og ikke minst pakke til syden. Jeg er glad for at jeg skriver ned sånne ting, for jeg er skikkelig susete og glemmer ting fort (sånn har jeg alltid vært). Antrekket under her er forresten ikke fra i dag, men fra forrige uke. Denne uken har jeg faktisk planer om å prøve å blogge hver dag, så vi får se hvordan det går!

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket? Har dere noen spesielle planer denne uken?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg