ANTREKK PÅ TOGSTASJONEN

En stykk stresset Ea fører til at man nærmest tar på seg det første man ser. Noen ganger blir det vellykket og andre ganger helt krise. Noen ganger blir det sånn midt i mellom, sånn som det ble her. Antrekket hadde sett mye bedre ut med svarte biker boots, en skjorte som var strøket (denne fant jeg innerst i klesskapet til Andreas og bare lånte den hehe) og håret løst ned. Kanskje med en hatt til også. Det er gøy hvor mye små ting faktisk kan gjøre med et antrekk. Det kunne jo vært noe å vise en gang, i bilder eller på video? Hvordan style opp og ned et enkelt antrekk.

I skrivende stund ligger jeg i sofaen med Lucy oppå meg, hun er jo mammadalt til tusen, så dette er ikke noe uvanlig syn. Jeg har vært ute en tur med Anniken i dag hvor vi har strikket og drukket kaffe. Det ble en karamell-latte på meg, den er sååå god! Vi møttes faktisk i byen, men bestemte oss heller for å dra til senteret da det er best kaffe der hehe. Nå blir det en rolig kveld med The Voice på tv og strikketøyet. Håper dere får en fin kveld!

 

 

 

Er du opptatt/interessert i klær?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg