ANTREKK + SPØRSMÅLSRUNDE

Hei dere! Jeg skulle egentlig blogge i går, men dagen gikk ikke helt som planlagt. Bussene var fulle så vi måtte ta tog og det tok veldig mye lenger tid enn vanlig på grunn av planlagt vedlikehold/bygging på jernbanen. Derfor ble det også flere bytter. Først tog, så bytte til buss og så tog igjen. Inkludert overgangstider. Heldigvis for meg hentet besse meg på togstasjonen hjemme, noe jeg satte veldig stor pris på siden jeg hadde så tung bag.

Egentlig skulle jeg på dansing i går, noe jeg hadde gledet meg sååå mye til. Men fra tirsdag kveld har jeg hatt skikkelig vondt i magen og det gikk over først i dag. Så etter jeg kom hjem har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen og sengen omtrent. Utrolig kjipt og jeg mistenker at jeg har fått i meg gluten, det kjennes iallfall sånn ut. Nå er heldigvis formen bedre og jeg er klar for å kjøre igang med en spørsmålsrunde! Så hvis det er noe dere lurer på er det bare å spørre.

 

 

 

 

 

 

Noe du lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

6 kommentarer
    1. Korleis går det med deg? Klare du på egenhånd å holde vekt med hjelp av dagbehandlingen? Kva skjer videre nå framover for deg? Sånn generelt. Og kva føler du er betre nå enn før?

    2. Hva syns du er vanskeligst for tiden, mtp spiseforstyrrelsen? Feks holde vekten, overspising/ oppkast osv.
      Hvor mange overspising/ oppkast episoder har du på en uke?
      Er du på normalvekt?
      Dine tre største triggere?
      Ferieplaner?
      Planer om jobb eller skole?
      Kan du svare på video?

    3. Er det slik at du må klare deg alene i sommer pga behandler skal ha ferie?
      Hvordan takler du det å overspise også føle at man må “vente” på en ny uke eller dag for å prøve på nytt å ikke overspise?
      Er du en slik alt eller ingenting når det kommer til mat?
      Hva er planene dine for behandling videre i sommer og utover høsten?

      Syntes du er så utrolig flink til å formidle og så fine bilder du tar <3

    4. Hei fine, tøffe deg. Sliter selv, så herlig at du deler. Motiverer ♥️ tusen takk.
      Du har fortalt at man blir hoven i spyttkjertler når man kaster opp. Aldri tenkt over det før, men har jo skjønt at det seff er derfor jeg alltid er hoven i ansiktet og halsen. Blir man dette av en enkelt gang, eller må det skje flere ganger. Og hvor fort går det over?heier på deg ♥️ ønsker deg en god sommer og alt det beste!!

    5. Hei!
      Du er vegetarianer?
      Når du overspiser og kaster opp, spiser du utelukkende da vegetar? Eller spiser du kjøtt også?

    6. Hvorfor spiser du ikke gluten? Er det cøliaki eller IBS? Er du vegetarianer, og fikk du lov å være det på RASP? Har du mistet menstruasjon pga spiseforstyrrelsen? Helt lov å ikke svare om du ikke ønsker, du er modig og sterk <3 Jeg heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg