ANTREKK + SPØRSMÅLSRUNDE PÅ VIDEO

Det var kommet inn et ønske fra flere om jeg kan svare på spørsmål på video og det kan jeg selvfølgelig! Vanligvis poster jeg jo svarene på spørsmålsrundene på lørdager, men da får det bli på søndag denne uken siden det er da jeg poster videoer.

I samme slengen som at jeg tenker at dere kan stille spørsmål i kommentarfeltet til dette innlegget så viser jeg dere lørdagens antrekk. På lørdag var Mona og jeg en tur i byen og senere på kvelden kom også Nora en tur. Antrekket ble ganske enkelt, men det kunne ha vært kjedeligere, eller hva?

 

 

 

 

 

 

 

Har dere noen spørsmål til meg?

 

 

//Elise Amanda

8 kommentarer
    1. Jeg bare lurte på hvordan ditt forhold til sex er, ettersom du sikkert har mye selvhat i forhold til kropp?
      Var det slik at du først ble diagnotisert med anorexia for senere å få diagnosen bulimi, og at helsevesenet satt feil diagnose? I så fall lurer jeg på hvordan dette opplevdes for deg, og eventuelt om det fikk noen konsekvenser for deg?
      Hvordan forholder du deg til veiing på dagenheten og RASP?
      Er det slik at du “bare” kaster opp, eller gjør du andre syke ting også?

    2. Hva er din drømmejobb?

      Når startet du å strikke?

      Er du glad i å lage mat?

      Har du noen favoritt restauranter? Og liker du å spise ute?

      Hvordan går det med deg for tiden?

    3. Har du hatt sex? Evt hvor gammel var du første gang
      Hvis du kunne fått gratis plastisk operasjon ville du gjort det da å hva ville du operert?
      Kan du ha storytime?
      Har du slitt sosialt?
      Hva setter du mest å minst pris på i live?
      Yndlingsmaten?
      Når ble du syk?
      Hvor høy er du?
      Er du interessert i sminke?

    4. Du har jo sagt tidligere at du kun kaster opp etter overspising, vil det si at du ikke er sykelig opptatt av vekt og kalorier- men at det kun er overspisingen som skaper problemene? Eller har du bevisst prøvd å gå ned i vekt?

    5. Lurer litt på hvordan det er for deg med venner som også har en spiseforstyrrelse, f.eks. det med å holde kontakten etter en innleggelse… Blir dere noen gang trigget av hverandre? Hvordan unngår dere eventuelt. det? Noen tips ellers?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg