ANTREKK + SPØRSMÅLSRUNDE

I går hadde jeg hovedansvar for å arrangere et politisk møte om ruspolitikk og det ble et veldig spennende møte med mennesker som var veldig engasjerte. God stemning også, så jeg vil si at møtet ble vellykket! Før møtet tok vi noen bilder av oss i styret som var tilstede og da benyttet jeg muligheten til å spørre han som tok bilder om han kunne ta noen antrekksbilder raskt av meg hihi. Et ganske basic antrekk, men likevel: ikke sååå kjedelig likevel.

Men over til det innlegget skulle handle om! Jeg kjører igang med en ny spørsmålsrunde! Jeg har alt fått inn en del spørsmål på Instagram, men ikke alle dere som leser bloggen min følger meg der, så jeg gir dere en sjanse til å stille spørsmål her også! Så er det noe du lurer på? Spør i vei! Svarene kommer ut på fredag.

 

 

 

takk til Alex for bildene!

 

 

Noe du lurer på til denne ukens spørsmålsrunde?

 

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. 1. Hvor lang tid varte den lengste bulimifri’e perioden du har hatt ?
      2. Hvis du ser for deg at du er 100% frisk fra spiseforstyrrelsen din, hva ville du gjort/ brukt resten av dagen eller livet på ?
      3. Hvordan var det å gå på skolen da du hadde spiseforstyrrelse ? Blei det tilrettelagt for deg, eventuelt hvordan ?

      Klem❤️

    2. Så spennende, Elise! Stå på! 😃

      Hvor lenge har du vært politisk engasjert, og er dette noe du ønsker å satse på videre også?

      Hva er ditt beste minne fra denne sommeren?

      Hvordan vil du beskrive deg selv med tre ord?

      Hva er din favoritt film/serie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg