ANTREKK + STILL MEG SPØRSMÅL

Jeg synes det er så rart at det er juni og ikke minst synes jeg det er rart at jeg ikke er hjemme. Denne helgen skal jeg i tillegg være på avdelingen, siden jeg skrives ut på tirsdag. Heldigvis har jeg fått være hjemme en del uker på rad nå og dermed fått en liten forsmak av sommeren. Som jeg har fortalt tidligere er ikke planene for i sommer særlig store, det blir til å være hjemme, litt ute med båten og forhåpentligvis en tur til på hytta. Mona og jeg snakker om å ta en tur med Kiel-ferja, så det håper og tror jeg at vi får til! Den går som vanlig, bare at man ikke kan gå i land når man ankommer Tyskland. Jeg tror det likevel kan bli en veldig fin tur, for det er jo så himla mye å gjøre på båten.

Disse bildene ble tatt da jeg var hjemme i forrige helg. Vi er så heldig at vi har en ganske stor og fin uteplass og jeg håper på å få pusset opp møblene på den store verandaen vår i sommer. Jeg har jo tidligere vist dere verandaen vår nede, men den oppe er mye større. Dette innlegget er forresten tenkt til at dere kan stille meg spørsmål jeg skal svare på. Dere som alt har stilt spørsmål trenger ikke stille dem på nytt, jeg har notert meg dem ned.

 

 

 

 

 

 

 

Noe du lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

5 kommentarer
    1. Har du gjennomført all behandling på RASP siden du utskrives?

      Kommer du til å fortsette å følge kostplanen du har hatt på RASP? (Du har kanskje noen egne innvendinger)

      Er ND en «stor» del av kostplanen din?

      Hva tenker du om veien videre?

      Har du nådd ditt vektmål?

      Driver du med noe trening?

    2. Korleis blir behandlingsveien videre nå?
      Kva merker du er blitt betre etter dette oppholdet mht sf?
      Har du mulighet til å få nytt opphold på Rasp? Trudde du skulle vera der i sommer el er det blitt endret?
      Vit at eg heier på deg heia heia!:-)

    3. Hvordan takler foreldrene dine at du har bulimi? Tenker du mye rundt “hva tenker de om meg”?
      Sliter selv med sf og føler meg helt svak, maktesløs fordi jeg mister kontrollen over spisingen

      Hvordan skal du jobbe med sf gjennom sommeren, skal behandler ha ferie?

      Hva er dine beste triks for at man skal kunne ha et ok forhold til foreldrene sine med en gang etter man har innrømmet ovenfor dem at man har et spiseproblem? Kunne du skrevet litt om dette. Hva er det viktig at de skal få vite, slik at man blir forstått

    4. – Hvilket klesplagg ville du anbefale som et greit første prosjekt for veldig uerfarne strikkere?
      – Jeg ser at du med jevne mellomrom har på deg ganske tettsittende klær. Er det noe du er komfortabel med? Er det i så fall noe du har vært nødt til å jobbe mye med å bli komfortabel med? (du har forresten veldig fin klesstil! Jeg elsker måten du setter sammen antrekk på, kjenner jeg blir inspirert av å se på det)
      – Betyr rosen du har tatovert på armen noe spesielt?
      – Er du et menneske som leser mye om sommeren?

      Helt til slutt: den katten er nydelig <3 Og jeg håper tirsdagen går bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg