ANTREKK + STILL MEG SPØRSMÅL

Heiho! Jeg popper bare innom for å vise dere et antrekk (som jeg ikke ble fornøyd med) fra noen dager siden og for å gi dere muligheten til å stille meg noen spørsmål om dere har noen. Spørsmålene sine svar kommer ut på lørdag, tenkte jeg. Det har jo nesten blitt sånn fast greie det der haha.

I kveld får jeg besøk av ei venninne som også heter Elise, noe jeg ser frem til! Det er faktisk flere år siden vi har sett hverandre, så det blir veldig hyggelig. Jeg prøvde å finne noen gamle bilder av oss på bloggen min, men fant ingen i farta, selv om jeg vet det finnes noen. Det er i grunn kanskje like så greit hehe.

 

 

 

 

 

Noe du lurer på?

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Dette er et spørsmål som kanskje er litt for rett på, så forstår godt hvis du ikke svarer, men er det det at du er undervektig, eller det at du har bulimi som gjør at du må til behandling? Jeg spør fordi jeg synes det er så mange som er undervektige, uten at de nødvendigvis blir underlagt noen behandling av den grunn. Må ellers si at jeg synes du er veldig flott, og har en fin og variert blogg <3

    2. Fine bilder- og fine håret!! Og fint hverdagsantrekk.

      Hvor er de beste stedene du vet om/trivest? (trenger ikke være reisemål, kan liksom være”hjemme” eller en bestemt cafe)
      har du/har du hatt noen sære eller litt uvanlige interesser/hobbyer noen gang? Kanskje rart spm, men er noen venner/og personer lettere å være med enn andre ift hvis du er dårlig?- virker som du har veldig mange venner ut fra bloggen, det er bra.
      har du fototips? Bruker du oftest blits? Har du linser?

    3. Du har kanskje skrevet om det før, men: 1) Hvordan er dagsplanen for måltider på rasp? Hvilke klokkeslett er de ulike måltidene? 2) Må dere spise brødmat, eller kan dere velge alternativer? 3) Hvordan fungerer det med praktiske ting som klesvask når man er innlagt? Har dere et vaskerom dere kan bruke? 4) Da du var på dagbehandlingen tidligere, hva var aldersgjennomsnittet på pasientene der?

      Lykke til med en ny uke på rasp. Du er kjempeflink – stå på videre og ikke gi deg!

    4. Spørsmål: Korleis går det med deg sånn egentlig?
      Kva er opplegget videre framover?
      Blir det muligheter for Mødum seinere?
      Er dette opplegget betre enn det som ikkje funka i haust?
      Stå på! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg