ANTREKK + SVAR PÅ SPM: VEGANER, RASP, SYDEN +++

Beste og verste med sydenturen? Beste var å få mye mer pause fra psykdom enn hva jeg har i hverdagen, det å få et pusterom rett og slett. For ikke å glemme at turen ga meg litt nye krefter! Verste tror jeg er det spiseforstyrrelsen påvirket meg i den grad den gjorde der nede og å deale med konsekvensene av turen i etterkant (følelser osv).

Hva ble kostnadene for turen? Altså selve turen og tilleggskostnader? Ønsker å ta en sånn tur med ei venninne. Selve turen, altså fly tur/retur, en uke på hotell med alt av måltider og drikke inkludert kostet 4200kr. Så må man regne med å legge av penger til transport til/fra flyplass både i Norge og dit man skal. Ellers brukte vi svært lite penger. Trekk fra tatoveringer og det lille jeg shoppet så brukte jeg i underkant av 1000kr utenom det jeg har nevnt ovenfor.

Favoritt outfit at the moment? Oi, det vet jeg faktisk ikke! Men generelt sett er jeg veldig glad i boots kombinert med trange bukser og store strikkagensere. Legg gjerne til en hatt og et skjerf også og man får det perfekte høstantrekket.

Hei, har du fått svar fra rasp, kjære deg? For det første: takk for at du tenker på meg<3 Nå kom jo dette spørsmålet inn før jeg skrev at jeg hadde fått svar i går, men jeg forteller det her også: jeg har fått time til vurderingssamtale i november.

Kan du skrive litt mer om Sydenturen? Vise bilder av innkjøp, gjerne flere bilder fra hotellet, stranden, utflukter hvis du var på noen? Jeg tenkte å fortelle litt om dagen vi var i Rhodos by i løpet av neste uke, som egentlig var den eneste dagen vi var særlig utenfor hotellet hehe. Og innkjøp har jeg vist, men regner med at dette spørsmålet kom inn før jeg publiserte det. Jeg tok dessverre ikke så mange bilder av hotellet, men søk opp Filerimos Village så finner man mange!

Hvorfor tror du du klarte å bp mindre på ferie enn vanlig? Jeg lurer på det samme faktisk haha. Jeg tror det kan være litt med at jeg får så stor avstand fra problemene i hverdagen, om man kan si det sånn? Helt fri var jeg jo ikke, men maten gikk jo hundre ganger bedre enn hva det gjør hjemme! Men et helt konkret svar på dette har jeg nok ikke.

Hvordan går det med deg? Takk som spør! Det går veldig opp og ned. Jeg føler heldigvis på litt mer motivasjon nå og har litt nytt pågangsmot! Men symptommessig går det ikke særlig bedre. Så har jeg i tillegg blitt syk med feber, tett/rennende nese og hoste. Haha uff jeg synes såååå synd på meg selv når jeg er syk haha.

Hva jobber du som? Jeg har aldri vært i jobb pga sykdom dessverre. Men jeg har utrolig lyst til å jobbe med barn og da helst barn med spesielle behov.

Hallo var ikke du veganer? Hva skjedde med det? Jeg har aldri vært veganer, men jeg spiser veldig mye vegansk. Jeg er vegetarianer, men har lyst til å bli veganer etterhvert, men i nåværende situasjon er ikke det mulig. Dessuten vil jeg være helt sikker på at jeg gjør det av de rette grunnene. Men jeg føler at veganisme er mitt livssyn, så jeg skal ærlig innrømme at det føles feil å ikke være det.

Når kjem vloggen frå sydenturen…?:) Den kommer i morgen! Gleder meg til å vise dere den!

Føler du deg komfertabel i bikini? Generelt sett? Nei, overhodet ikke. Men likevel så har jeg mine øyeblikk hvor jeg faktisk gjør det. Som jeg har nevnt tidligere er jeg veldig bevisst på min egen størrelse og jeg vet også at jo mindre jeg er, jo “lettere” er det også for meg å gå i bikini. Jeg håper virkelig at ingen misforstår det her. Det er hodet mitt som er helt feil skrudd sammen om man kan si det sånn. Men jeg kan legge til at da jeg var frisk var jeg tusen ganger mer komfortabel med å gå i bikini, uavhengig av vekt/kropp.

Har du tenkt å prøve å komme ut i jobb snart? Jeg var veldig veldig lyst til å jobbe, men det er umulig på nåværende tidspunkt. Jeg har snakket med nav om det er mulig å ha et sted å gå til som man kan komme og gå som man “vil”, men det er dessverre ikke mulig. Problemet er at sykdommen min er for ustabil til å være i stand til å møte til faste tider, i den forstand at jeg ikke har kontroll over når jeg overspiser/kaster opp, selvhatet tar for stor plass og noen andre ting jeg ikke ønsker å nevne.

 

 

Noe annet du lurer på? Hva synes du om antrekket?

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Pretty component of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert
      that I get in fact loved account your weblog posts. Anyway I’ll be subscribing for your feeds or even I fulfillment
      you get right of entry to consistently fast.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg