ANTREKK, TULIPANER OG EN SØT HUND

Åhh, denne kvelden i dag tror jeg blir fin altså! Nøyaktig hva jeg skal og med hvem tenkte jeg å skrive om senere, men det kommer nok noen bilder på story på Instagram hihi. Jeg gleder meg iallfall veldig! Snart skal jeg tusle ned til toget og jeg kjenner det blir godt med en dag borte fra avdelingen. Ikke minst blir det fint å se så gode folk!

Er det forresten flere enn meg som har fått skikkelig sansen for lange skjørt og strikkagensere? Under her ser dere et antrekk fra forrige uke hvor jeg gikk for et langt blomstret skjørt og egendesignet strikkagenser. Genseren har et cut out område bak på ryggen og snorer, det er skikkelig synd jeg ikke tok bilder av nettopp det så dere fikk sett! Under hadde jeg bare en hvit t-skjorte og det er ganske kjekt på litt kjølige sommerdager. Det har jo blitt en del bilder med blomster på i det siste, men jeg kunne ikke dy meg da jeg så disse tulipanene. Se så fine da! For ikke å glemme den søte hunden som kikket på meg rett ved.

 

 

 

 

 

 

 

 

Liker du komboen lange skjørt og strikkagensere?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg