ANTREKKENE I APRIL

God kveld, kjære lesere! Jeg vil dere skal vite at jeg setter så stor pris på dere! Det er så koselig når dere kommer med ønsker og tilbakemeldinger, så gjerne fortsett med det! Så skal jeg prøve å bli litt flinkere til å svare. Dette innlegget her blir litt kort, for klokken 18.00 skal jeg i et digitalt styremøte. Det er utrolig kjekt at det går an å ta slike ting digitalt og vi begynner egentlig å bli ganske rutta på det. Jeg håper bare jeg klarer å holde meg fokusert, jeg har vært så himla trøtt i hele dag. Det skal bli godt å kunne legge seg til kvelden, for å si det sånn!

Siden vi har kommet inn i mai har det jo hopet seg opp noen antrekk i løpet av april. Det hadde vært gøy å høre hvilket av antrekkene i april dere liker best. Selv har jeg en klar favoritt og det må bli det første antrekket.

1. Selvstrikket genser og rosa skjørt  //  2. Jeans på jeans

 

3. Hvit skjorte  //  4. Hvit bluse

 

5. Blondetopp  //  6. Blodeskjørt og svart genser  //  7. Hjemmestrikket genser i beige

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg