ANTREKKENE I OKTOBER + NOVEMBER

Er dere klare for en ny uke? Det skulle jeg ønske at jeg var, men jeg er forhåpentligvis på beina igjen fra og med i morgen. Det er heldigvis ikke noe smittsomt, bare jeg som har fått i meg noe jeg ikke tåler og som resultat av det har jeg ligget kvalm i hele natt og i hele dag med magesmerter. Det begynner heldigvis å bli noe bedre nå og jeg har klart å forflytte meg bort til sofaen. Det kjipeste må nok være at jeg ikke var i stand til å dra på jobben i dag, det føles ikke noe godt.

Noen antrekk har det da blitt postet disse siste to månedene. Jeg likte selv flere av antrekkene, men mine favoritter er nok nummer to og nummer seks. Nå begynner det jo å bli en del kaldere og det merkes for hva jeg går kledd i, spesielt når jeg er ute. Som regel pakker jeg meg inn i en god og varm jakke. Inne derimot er det litt mer variasjon, men hvis jeg skal på jobb i barnehagen går jeg for praktiske og veldig komfortable klær og hvis jeg skal være hjemme uten noe spesielt på planen blir det fort en tights, ullsokker og en hettejakke i velur. Med andre ord så er det faktisk ikke så mange dager jeg ordner meg som meg om dagen, med mindre jeg skal noe spesielt.

OKTOBER

 

 

NOVEMBER

 

 

Hvilket antrekk likte dere best?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg