ÅRET SOM GIKK DEL 1: JANUAR-APRIL

God kveld og god helg! Har dere gjort noe spesielt i dag? Jeg har iallfall hatt første time med min nye behandler på spis. Det var en litt tøff time, men alt i alt så gikk det bra. Heldigvis kjenner jeg den nye behandleren litt fra før av, da hun også jobber på dagenheten, så det var fint å slippe å forholde seg til noen som er helt nye for meg. Ellers har jeg i grunn ikke gjort noe spesielt. Resten av kvelden går forhåpentligvis til strikking og se på serie før det er kvelden.

Det er utrolig rart å se tilbake i arkivet, for disse månedene føles ut som en evighet siden og ikke bare noen måneder. Dette har vært litt av et år altså! Nå var det ikke så mye spennende som skjedde i starten av året, men ut mot sommeren skjedde det ganske så mye kan man si! For at “Året som gikk” ikke skal bli et alt for langt innlegg har jeg valgt å dele det opp i tre deler. Her kommer altså de fire første månedene av 2021. Let’s go!

 

JanuarJeg ble ferdig med Turidgenseren, mitt første strikkedesign! Og ikke minst kunne jeg stolt vise det frem!

 


Therese og jeg var på café omtrent hver mandag sammen for å drikke kaffe og strikke haha. Det gikk mest i Espresso House, men vi var innom Sanden også.

 


Mer café.

 


Therese og jeg tok også hull øverst i øret sammen.

 


Min andre egendesignede genser, Elnagenseren, gikk av pinnene helt i slutten av måneden. Denne er dessverre fremdeles kun kladdet ned i en bok, så den er det ikke noen ordentlig oppskrift på ennå.

 

 

Februar

Jeg skulle strikke en hals/vest til venninnen min etter hennes forklaringer og ønske, dermed var Stavern slipover på pinnene! Denne må jeg virkelig få strikket til meg selv også i løpet av året!

 

Jeg hadde helt dilla på frokostpannekaker og spiste det mange ganger i uken.

 


Jeg trente også en del styrke på treningssenter og jeg savner virkelig det!

 

 

Mars

Jeg var skikkelig stolt over plantene våre (mine) og lagde et helt innlegg viet til dem hehe.

 


Jeg ble innlagt på DPS

 


Jeg strikket også en god del småplagg, blant annet denne babylua her (tidenes søteste lue, eller hva?)

 


Jeg trente og tøyde en del.

 


Stavern Slipover gikk også av pinnene denne måneden!

 

 

April
Det begynte å bli vår og noen dager ble det skikkelig vårvarme, ja såpass at man kunne sitte uten sånn her når solen stod på!

 


Jeg gikk en god del turer i naturen og i vannet ved siden av DPS var det fult av liv, både svaner og ender svømte rundt.

 


Jeg tok vipper for første gang og herlighet som jeg savner det! Følte meg så mye mer fresh uten sminke mens de var på hehe.

 


Enda en deilig soldag!

 

Skjedde det noe spesielt i livet ditt mellom januar og april?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg