ÅRET SOM GIKK DEL 2: MAI-AUGUST

Dagen i dag har vært annerledes og trist, da vi var i begravelsen til morfaren til Andreas. Det var iallfall en veldig fin bisettelse (fin i den forstand en bisettelse kan være fin) og ikke minst en nydelig minnetale. Det er rart hvor store kontraster livet kan ha noen ganger og det setter virkelig ting i perspektiv. Presten kom også med noen veldig fine og viktige ord.

Klar for del nummer tre av året som gikk? Herlighet så mye som skjedde disse månedene! Jeg har til og med kuttet ned litt i disse innleggene. Høydepunktet var uten tvil 31. juli da vi giftet oss, for en fantastisk dag det ble! Det skjedde mye annet i livet mitt disse månedene også, men det får dere se og lese mer om under her.

Mai

Og så kom mai! Dette var faktisk det første året på tre år hvor jeg var hjemme på nasjonaldagen! Tredje år på rad hvor jeg var innlagt da, men i år så hadde jeg endelig permisjon på denne dagen! På grunn av korona ble det en litt annerledes dag enn hva det vanligvis er, men det ble likevel en fin dag med Andreas, Caroline og Vibeke hjemme hos oss!

 


Jeg strikket også et av mine favorittplagg i strikkegarderoben min i mai, nemlig sweaterno8.

 

 

Juni


Vi var på gartneriet oppenfor der vi bor sammen med besteforeldrene mine, for deretter å plante hjemme. En koselig tradisjon vi har hatt noen år nå!

 


Jeg drakk alt for mange islatter og da mener jeg alt for mange. Synes litt synd på lommeboken min.

 


Jeg var i Oslo på et treff for de gamle proffene i ForandringsFabrikken og det var utrolig koselig!

 


Det ble også en jentekveld/drinknight med Nora, Vibeke og Ida.

 


Ikke minst tok jeg gravidbilder av bestis!

 

 

Juli


Nei hvor skal vi starte haha? I slutten av juli inviterte vi familien til det de trodde skulle være en bursdag, noe som i og seg selv ikke er så rart. Andreas har nemlig bursdag i juli og jeg i august. Det de ikke visste var at det var et bryllup de skulle i og det var så gøy å se reaksjonen til folk!

Det ble en helt fantastisk fin dag, men fy søren hvor vanskelig det var å holde det hemmelig så lenge! Hvis dere vil lese eller se mer fra bryllupet er det bare å gå tilbake i arkivet. Bildene og innleggene om det ligger under kategorien “bryllup”. Jeg kommer virkelig ikke over hvor fin denne dagen var!

 


Mona og jeg var på tivoli i Stavern.

 


Jeg ble skrevet ut fra DPS etter fire måneder.

 


Vi arrangerte babyshower for Anniken.

 

 

August 

Vi dro til Lofoten på bryllupsreise hvor vi fikk oppleve en helt sinnssyk natur! Det er virkelig det fineste stedet jeg har vært!


Vi sov i telt i Svolvær i to netter og siste natten ble på flyplasshotellet. Det ble en annen campingplass en planlagt da vi hadde mistet to dager så og si til reising hvis vi skulle dratt dit vi egentlig hadde tenkt. Vi fikk også gått opp til Djevelporten og jeg måtte selvfølgelig opp!

 


Jeg ble fullvaksinert! Eller nå telles det kanskje ikke som fullvaksinert lenger? Jeg tok iallfall dose nummer 2.

 


Det ble også en natt i hengekøye under åpen himmel oppe i Ulfsbakk.

 

Skjedde det noe spesielt i live ditt disse månedene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg