ÅRET SOM GIKK DEL 3: SEPTEMBER-DESEMBER

Hei dere! Det har blitt noen dager siden sist. Ting er egentlig ganske tøft om dagen, men jeg prøver å holde fast ved de lyse øyeblikkene og stundene. I kveld hadde jeg egentlig tenkt til å delta på et møte, men måtte droppe det. Det ble en lang og dårlig natt, så jeg var ikke i seng før på morgenen i dag. Fy søren som jeg hater slike netter hvor spiseforstyrrelsen får herje som verst. Derfor har jeg vært helt kaputt i dag og har rett og slett ikke hatt overskudd til noe.

Jeg håper jeg kommer inn i litt bedre rutiner snart, for jeg har erfart at gode rutiner avler gode rutiner. Da snakker jeg litt mer sånn generelt med å klare å delta på ting, få litt mer struktur i hverdagen og i livet. For til tross for sykdom så ønsker jeg ikke at hele livet mitt skal styres av det. Jeg ønsker å kunne leve med det på en best mulig måte. Kanskje jeg skal skrive et blogginnlegg om det en dag, hvis det er ønskelig?

Uansett, klare for siste del av året som gikk? For dette har vært et år hvor det virkelig har skjedd mye! Årets høydepunkt var definitivt bryllupet siste dagen av juli iallfall! Men her kommer noen høydepunkter fra september, oktober, november og desember.

 

September

Vibeke og jeg dro til en solsikkeåker for å ta bilder

 


Ikke minst var det siste innspurt i valgkampen og valg!

 

 

Oktober

Jeg laget et ukesmeny til 2 personer for under 300kr

 


Jeg begynte også å male litt med vannmaling

 

 

November

Vi dro en tur til Gran Canaria på ferie sammen med besteforeldrene mine og lillebroren min

 


Jeg deltok på Unge Venstre sitt landsmøte

 


Hjertet mitt bristet, for vi måtte si farvel til Lucy. Takk for 14 fine år, jenta mi. Fy søren hvor vondt dette ennå gjør.

 

Desember

Turid cardigan ble ferdig

 

Vi bakte pepperkaker hos besteforeldrene mine og jeg lagde litt julekaker/snacks hjemme også.

 


Det ble litt tid brukt på Bølgen, både til danseforestillinger jeg danset og en tur på kino med Nora

 


Så feiret vi også julaften!

 

Gjorde du noe spesielt disse månedene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg