ÅRETS ANDRE JULEBORD

Hei fra bilen! Nå er Anniken, Therese, Vibeke og jeg på vei til julebord og jeg tror det blir en veldig koselig kveld! Det blir tapas denne gangen også, noe som passer midt i blinken! Jeg tar med en lun søtpotetsalat jeg har laget og hvis bildene ble greie kommer det oppskrift til uken. Den er sååå god og jeg spiser den noen ganger helt alene uten noe til hahah. Bildene ble litt så som så da det var ganske mørkt inne da jeg tok de, men jeg tror de er brukenes.

I kveld føler jeg meg litt som en diskokule, men jeg digger denne kjolen. Den passer kanskje litt bedre til nyttår, men altså når man først liker noe så burde man jo bruke det også.   Jeg håper dere får en fin kveld!<3

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg