ÅRETS FØRSTE GRILLTUR

Mandag = ny uke og nye muligheter, noe jeg følte at jeg trengte nå. Heldigvis våknet jeg opp ved godt mot og en god innstilling i dag! Som vanlig var jeg hjemme på permisjon i helgen og på fredag hadde vi besøk av Mona. På planen stod blant annet årets første grilltur! Vi ruslet bort til Farris og satte oss til på et fjell der. Jeg grillet incredible sausages fra Hälsans og herlighet så gode de var!! Skikkelig krydra vegetarpølser som faktisk laget knekkelyd til og med! Disse anbefales altså! Ved siden av pølsene hadde jeg salat, ketchup (hehe) og Andreas sin hjemmelagde potetstappe. Det positive med å grille så nærme vannet er forresten at det ikke blir noe stress å skulle slukke grillen og få den kald nok til å ta med seg etterpå. Vi har alltid med en ekstra pose til det + søppel.

Det blåste litt så det ble ikke så alt for mange timer ute, men noen ble det jo. Og grillen kunne brukes til å få litt varme fra også. Vi er heldige som bor så nærme fine Farris, det er faktisk bare en gåtur unna oss. Vi bor nemlig i nærheten av den broa dere ser bak meg på noen av bildene. Jeg gleder meg til en sommer fylt med båtturer og grilling i Farris iallfall!

 

 

 

 

 

Har du grillet ute i år?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg