ÅRETS JULEKALENDER OG MASKORAMAFINALE

Er det flere som ser på finalen av maskorama nå eller? Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt med på selve sendingene før, kun sett småklipp, fulgt med via hintene på nett og lest om hva andre folk tror. Finalen derimot er mer spennende, for da kommer alle maskene av haha. Det blir iallfall spennende å se hvem de forskjellige er!

Årets julekalender mottok jeg forresten på fredag, så da hadde jeg hele 10 luker å åpne! Denne bestilte jeg for 300kr (den var på 50% salg hehe) og er en badebombekalender fra bubble t. Det kommer også andre produkter i lukene og frem til nå har jeg fått badebomer (åpenbart), en dusjsåpe, en håndkrem og en kroppskrem. Produktene lukter så syyyykt digg og jeg gleder meg til å teste badebombene! Dette er faktisk første gang jeg har en sånn type kalender da jeg tidligere kun har kjøpt sjokoladekalender eller tekalender. Kalenderen skal også få et ekstra poeng for utseende, for hallo, den er så søt!

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg