ÅRETS JULESTUE HER HJEMME

Jeg er så glad for at jeg her om dagen tok en god del bilder slik at jeg har en del på lager til blogginnlegg, for formen (eller situasjonen da..) er ikke noe bedre dessverre. Det er slitsomt, frustrerende og ikke minst fælt. Men nå var det ikke formen min dette innlegget skulle handle om, men årets julepyntede stue!

Det er så koselig med julepynt i stua og ikke minst juletreet som lyser så fint opp når det er mørkt. Jeg husker at da jeg var liten pyntet vi treet lille julaften, noe jeg synes er en veldig fin tradisjon. Noen ganger hjalp vi barna til med å pynte, mens andre ganger pyntet mamma og pappa etter vi hadde lagt oss slik at vi våknet opp til det. Denne tradisjonen kan det hende at jeg tar tilbake igjen i fremtiden, men enn så lenge kommer også treet opp samtidig med alt det andre hehe. Selve treet og soverommet som er pyntet til jul har jeg fått vist dere, men her kommer resten av stua:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Når pynter du/dere treet om dere har juletre?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg