ÅRETS PEPPEKAKEBAKING

Gårsdagens julebord var kjempekoselig og i dag stod den årlige pepperkakebakingen på planen! Hvert år siden jeg var rundt 4 år gammel har jeg baket pepperkaker og pyntet pepperkakehus hos mormor og besse før jul og i år var intet unntak. Lillebroren min hentet meg i dag og så kjørte vi opp sammen. Før pepperkakebaking stod pizza på planen og deretter satte vi egentlig bare i gang. Mormor har virkelig fått perfeksjonert en glutenfri versjon oppskriften sin og som vanlig ble de SÅ bra! Jeg baker alltid først for at kjøkkenet skal være glutenfritt og imens pynter broren min pepperkakehus. Deretter bytter vi om. Det ble en like koselig dag som alltid og jeg er så heldig som har så sporty besteforeldre!

Litt kontrast til gårsdagens bilder med masse sminke og kjole til usminket og i julegenser haha. Heldigvis for meg tar jeg ikke meg selv så alt for høytidelig, selvom jeg skal ærlig innrømme at jeg liker best å ta bilder når jeg har sminke på.

 

Pleier dere å bake pepperkaker?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg