ÅRETS PEPPERKAKEBAKING

WOW, tenk at dette er det 20. året hvor jeg er hos besteforeldrene mine og baker pepperkaker og pynter pepperkakehus! Jeg kan naturligvis ikke huske den første gangen engang. Mormor spurte for en stund siden om jeg var for gammel eller om jeg ville i år også. Jeg kikket da bare rart på henne og spurte “hva tror du..?” hvor hun deretter svarer “da sier jeg ifra så fort jeg vet en dato!” haha. Hun kjenner meg godt! Jeg er sikker på at når de er noen og nitti år og kanskje bor på gamlehjem kommer jeg fortsatt til dem for å bake pepperkaker. Det er en utrolig koselig tradisjon vi har! Først pizza, så baking og så pynting av pepperkakene og hus. Jeg er så heldig som har slike sporty og fantastiske besteforeldre i livet mitt<3

Jeg har også vlogget i dag, så følg med i morgen for da kommer nemlig den ut. I kveld skal Andreas og jeg slappe av og se resten av Hjemme alene (vi begynte på den i går, men ble ikke ferdig), det gleder jeg meg til! I morgen skal jeg på dps og senere kommer Mona. Vi skal blant annet stå på skøyter! Vi fikk ikke stått så mye da det var skøytebaneåpning da banen bare var åpen litt og det var fult av folk der. Forhåpentligvis er det ikke mange der i morgen siden det ikke er juleferie ennå og vi er der før folk er ferdige på jobb.

(det ble skikkelig effekter på bildet i dag gitt, men jeg klarte ikke å redde hvitbalansen på noen av dem, så det får gå for denne gang)

-Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg