ÅRSMØTE MED VTV

God mandag! Det har vært noen travle dager den siste uken, så bloggen har ikke akkurat blitt prioritert. Helgen som var ble blant annet brukt til årsmøte med Vestfold og Telemark Venstre i Tønsberg. En spennende helg fylt med politikk hvor jeg også lærte en del. Det er noe av det som er så kjekt med at mennesker er så forskjellige, for alle har jo sine saker de brenner for.

Selv var jeg også oppe på talerstolen noen få ganger og egentlig burde jeg ha vært vant med det nå, men finner det fremdeles skummelt. Det er iallfall godt at jeg likevel gjør det, om det er lov til å si:) Jeg holdt også et lite innlegg om frikortgrensa for helsetjenester, nærmere bestemt hvordan systemet rundt det fungerer, så det kan jeg jo i grunn poste på bloggen senere også. Kort fortalt synes jeg det burde vært en løsning for maxpris pr måned feks, noe lignende det er om man skal hente ut ting på blå resept.

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg