ASK ME ANYTHING + GIVE AWAY?

Hei hei kjære lesere! Nå begynner det å bli en stund siden sist give away her på bloggen, så det er kanskje på tide med en ny? Jeg har fått tilbud om et samarbeid som jeg vil fortelle mer om siden når det er landet, hvis dere er interesserte? Premien er fin altså og det er noe jeg selv bruker, så jeg tror dere vil like den også:) Jeg setter pris på om dere svarer i kommentarfeltet om dere er interesserte i en liten konkurranse hvor dere kan vinne en fin premie.

Enn så lenge kan dere jo også stille meg noen spørsmål som jeg skal svare på denne lørdagen som kommer, hvis det er noe dere lurer på. Har du alt spurt trenger du ikke å spørre igjen, da jeg har fått notert ned spørsmålene som alt har kommet inn. Så da er det bare å fyre løs i kommentarfeltet!

 

Noe dere lurer på? Og vil dere at jeg skal kjøre en give away på bloggen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

8 kommentarer
    1. Hvordan var det når du skulle begynne behandling for sf første gang? Var det derfor du ble henvist eller var du allerede inne i ett system når spiseforstyrrelsen ble oppdaget/formidlet?

    2. Jaaa til konkurranse
      Hva syns du om veeeldig sykelig tynne folk? Syns du det er fint liksom?
      Og hva tenker du om sykelig overvektige?
      Hva er du mest redd for av alt?
      Noe du ser skikkelig frem til?
      Hva er det absolutt verste med å ha bulimi?
      Kan du lage flere yt videoer om sykdommen din?
      «Hvem» er du i sosiale setninger? Den sjenerte, den som tar stor plass osv
      Hva vil du bli og hvor langt i utdanning har du kommet?
      Hvor lenge har du vert ute av skole/ jobb pga bulimi?
      Kunne du ha truffet en leser om du ble spurt?
      Noe nytt du vil prøve eller lære?

    3. Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg på best måte, men du har tidligere snakket om måter å unngå overspising på. Og det fikk meg til å tenke på at siden strikking er hobbyen din og siden garn er veldig dyrt, kan det at du må bruke penger på garn fungere som en positiv motvekt for å unngå at du heller bruker de pengene på mat til overspising? Du skal selvsagt få slippe å svare hvis det er for personlig å svare på 🙂 Jeg sliter selv veldig med impullskontroll så jeg tenker ofte på metoder for å stå i mot bla overspising.

    4. Er det en hårstil, frisyre som du alltid hatt likt, som du aldri har turt eller kunne tenke deg å ha selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg