ASK ME ANYTHING

God søndag! Er det flere som gleder seg til 71 grader nord i kveld, eller? Nå er det bare noen minutter til det begynner og denne gangen er det et nytt konsept på kjendisversjonen. Derfor sitter jeg nå klar i sofaen med strikketøyet og Lucy som vil ha kos. Egentlig blir dette en fin avslutning på helgen og det blir en fin måte å lade opp til uken som kommer på! Jeg tenkte også å ha en spørsmålsrunde igjen, så hvis dere lurer på noe er det bare å spørre! Det kan være om alt mulig, for eksempel hva min favorittfarge eller hva jeg driver med for tiden.

I dag har vi vært på lunsj/middag hos bestemoren til Andreas i Stavern. Jeg har forresten søkt rundt etter et ord for det, men ser ikke ut til å finne det. Spiser man frokost/lunsj heter det jo brunch, så det burde jo egentlig være et ord for lunsj og middag også? Jeg fant ut at noen har foreslått “linner”, men det er ikke et godkjent ord. Det var iallfall veldig hyggelig å se bestemor igjen og så fikk vi gitt henne en bursdagsgave også, siden hun nylig fylte 87 år. Bildene under her er alle fra i helgen forresten og de av meg er tatt i dag etter besøket.

Her hadde håret lagt seg fint ja haha

 

En skikkelig koseklatt som bor nede i gaten her<3

 

 

 

  Mollsern (Molly) og tekoppen min, fredag morgen.

 

Noe dere lurer på?:)

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Du skrev nylig om jaget etter å bli likt av alle. Hvordan har du det med det, i forhold til helsepersonell? Jeg spør fordi jeg sliter med dette selv, jeg føler jeg må være en flink pasient og er redd for å være til bry. Det gjør at jeg nøler med å fortelle hvordan det egentlig går, når alle tror det går bedre fordi jeg har gått opp i vekt.
      Kanskje du kan skrive litt mer om det å være langtidssyk?
      Har du vært innlagt på sykehus noen gang, for noe som ikke er knyttet til spiseforstyrrelsen?
      Hvem inspirerer deg, og hvorfor?
      Kan du lage flere youtube videoer?
      Hvordan ser en vanlig dag ut for deg nå?
      Hva ønsker du deg til jul?

      Tusen takk for en fin blogg. Hvis du ikke har gjort det på en stund: Ta en titt på arkivet ditt og se alt du har skrevet og delt spesielt om spiseforstyrrelser. Du deler så mye bra og viktig informasjon, som mange burde lest! Du gir et bredt og nyansert innblikk i de ulike sidene ved denne sykdommen. Please keep writing.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg