ASK ME ANYTHING

Hei dere, bare jeg som popper innom igjen! Hvem skulle det ellers vært, egentlig? Hehe. God humor er jeg vel ikke kjent for å ha. Uansett, som vanlig blir det en spørsmålsrunde også denne uken. Tidligere har jeg noen ganger kun lagt ut at dere kan stille meg spørsmål til meg på instagram, men det er nok ikke alle dere som følger meg der. Derfor legger jeg ut et innlegg her også. Spørsmål dere har stilt meg tidligere denne uken som kommentarer under andre innlegg har jeg alt samlet opp, så de spørsmålene dere alt har spurt trenger dere ikke spørre om igjen. Husk at dere kan spørre meg om hva som helst, ingen spørsmål er for dumme eller feil.

Så ja, noe du lurer på?

 

 

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Hvordan fortalte du kjæresten din og venner om at du har en spiseforstyrrelse/psykiske lidelser?
      Har du noen dyr? I så fall, hva slags og hvor mange? 🙂

    2. Kan du skrive ett eget innlegg om hvordan sf har påvirket forholdet til deg og kjæresten?

      Hva er din drømmejobb, om du kunne velge fritt?

      Er det triggende å være innlagt?

      Kan man være veganer på rasp?

    3. Hvordan har spiseforstyrrelsen påvirket deg fysisk?
      Hva tenker du er fordeler/ ulemper ved innleggelse kontra poliklinisk behandling?
      Har du lyst til å få barn i fremtiden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg