ASK ME ANYTHING

Hver torsdag i det siste har jeg laget et slikt innlegg og denne torsdagen er intet unntak. Dere har vært veldig ivrige på å stille spørsmål i det siste, derfor er det kjekt med et slikt innlegg hvor dere kan spørre meg om alt dere lurer på. Som vanlig kommer svarene ut på lørdag, så lørdag morgen er siste frist for å stille meg spørsmål. Jeg skal prøve å få med alle spørsmålene deres denne gangen. Husk også at ingen spørsmål er for dumme og dere kan spørre om alt fra hvilken smågodt-bit som er min favoritt til temaer om spiseforstyrrelse.

Jeg legger også ut en “still meg et spørsmål” på instagram, så det er fult mulig å stille meg spørsmål der også om dere finner det lettere. Om dere ikke følger meg på Instagram alt så søk opp @eliseamandan så finner du meg!  

 

Så, noe du lurer på?

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Er det en fritidsaktivitet du aldri har prøvd som du ville likt å prøve?
      Er du opptatt av naturvern og miljøspørsmål?
      Hvor gammel er ditt søsken?
      Hvis du skulle få velge lørdagsmat, hva hadde det blitt?
      Hva er din favoritt-te for øyeblikket?
      Hva kaffi bestiller du på cafe?
      kanskje du vil skrive mer i ett innlegg engang om hvorfor du liker partiet venstre 🙂

    2. Hva er favoritt godteriet ditt?

      Hva er favorittplagget ditt?

      Hva er det første du legger merke til hos ett annet menneske?

      Hvor er favorittreisemål? ( er litt usikker på om du har fått dette spørsmålet før, hehe)

      Hvis du måtte velge å bruke kun en av disse, Facebook, Instagram, eller Snapchat, hvem hadde du valgt?

      Har du fått hilse på personalet og sett rundt på Modum? Er Modum «større» avdeling/avdelinger enn på RASP? Jeg mins å huske at du hadde vært der, og hvis dette er ett ubehagelig spørsmål så skal du ikke svare <3

      Beklager for mange svar og håper du får en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg