ASK ME ANYTHING

Nest siste bildene fra botanisk hage er foran denne nyyydelige rosa låven med hvite detaljer. Som venninnen min som tok bildene sa: “du skulle ha tatt med flere antrekk” og det må jeg nesten si meg enig i. Det var jo så mange fine steder å ta bilder der atte! Dit må jeg definitivt tilbake til, det var jo så vakkert der at det nesten gikk helt rundt for meg. Spørs om ikke jeg tvinger med samme venninne da for å ta litt flere bilder hihi.

Men det jeg egentlig skulle fortelle før jeg begynte å skravle meg bort som vanlig: tid for spørsmålsrunde og tid for at dere kan stille meg spørsmål om alt dere måtte lure på. Spør meg her i kommentarfeltet, så svarer jeg i et eget innlegg som kommer ut på lørdag.

 

 

 

 

Noe du lurer på?

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Den låven har jeg ikke sett der borte, tenk det.. Vi fant bare masse planter. Og trengte også en VEGG. Vi endte opp med en murvegg. Nå må jeg dra med meg Karidansen dit igjen 😀 Kjempefine bilder 🙂

    2. Hvis du vil kan du godt ta med noe av det jeg har spurt om tidligere på de forrige innlegga.:-) Lurer bla på hvor “bra” du må være for å komme til modum og hva som er planen. Er de like flinke i tønsberg som på rasp. Er de spesialisert mot sf? Hvordan går dere frem hvis dere skal klage på det forrige steder du var på, og er det fylkesmannen som tar imot slikt? Du er modig som er så åpen på bloggen. Fine bilder:-) Håper du har det bra!

    3. Kordan går d der du e nu? Føle du d hjelp å ver der…. ?:) kan du fortelle litt om den avdelinga du e på nu? Eg heie på deg…:) ha ein fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg