ASK ME ANYTHING

God kveld, god kveld! Nå sitter jeg nydusjet i stua på avdelingen og er straks klar for kveldsmat. På menyen i kveld står grøt (ok, så er det ikke en meny på det, men jeg skal iallfall spise grøt) og frukt. Jeg har faktisk skikkelig tro på at denne kvelden skal gå bra, spesielt siden jeg klarte å stå i alt kaoset som kom etter middag i dag. Det var helt grusomt der og da, men herlighet for en seier i etterkant! Jeg er skikkelig stolt av meg selv, om det er lov til å si (ja, det er lov til å si).

Dagen i dag har gått i ett og likevel klarte jeg å snike inn litt tid til å ta antrekksbilder. Dagens antrekk er så enkelt som man kan få det og ikke spesielt fargerikt, men jeg synes det kan være litt stilig med helt svart også jeg. Hadde jeg hatt klesskapet jeg har hjemme hadde jeg nok heller brukt boots og en skinnjakke for å toppe antrekket. Her er det litt begrenset hva jeg har av klær og sko, så da tar man det man har.

 

 

Jeg vet egentlig ikke om det er noe spesielt dere lurer på, det er alltid så vanskelig å forutse hvordan en spørsmålsrunde vil gå. Noen ganger kommer det inn hundre og ørten spørsmål og andre ganger to. Jeg har ikke noe i mot mange spørsmål altså, jeg elsker å svare på sånt haha. Alt fra favorittfag på skolen til spørsmål om psykisk helse. Så hvis det er noe dere lurer på må dere ikke være redde for å spørre. Kommer det ingen spørsmål er det greit også altså, da fikk dere iallfall se dagens antrekk haha.

 

 

 

 

Noe dere lurer på? Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Hvordan går det med deg? Er du fornøgd med behandlingsopplegget så langt? Så på insta hvor du er, men vet ikke om du har vært åpen om det her? Lurer og på hvor lenge du får vera der?
      Hvilke filmer liker du?
      Hvem inspirerer deg i din recovery reise?

    2. Har en venninne som har et vanskelig forhold til mat, har du noen tips til hvordan jeg kan støtte henne best mulig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg