ASK ME ANYTHING OR EVERYTHING

Da er det tid for at dere kan stille meg spørsmål igjen, denne gangen legger jeg ut innlegget på en onsdag istedenfor på en torsdag. Grunnen til det er rett og slett at det er 17. mai på fredag og jeg regner med at folk har annet å styre med da enn å lese blogger. Jeg håper iallfall inderlig det og at noen slipper å måtte sitte ufrivillig hjemme alene. Se dere rundt dere og ta vare på hverandre<3

Som vanlig legger jeg også ut på mystory at dere kan stille meg spørsmål, da noen synes at det er enklere enn å spørre i kommentarfeltet her. Følger du meg ikke så finner du meg om du søker opp @eliseamandan der.

Dere kan spørre om hva som helst, alt fra min favorittfarge til politiske og psykisk helse relaterte spørsmål. Så skal jeg prøve å få svart dere alle på lørdag!

 

Noe du lurer på?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Du tar så mange fine bilder!
      Synes du dagene i behandling og med kostplan blir lettere og lettere for hver dag, eller har det vært like krevende hele veien?
      Er du like åpen i virkeligheten som du er på bloggen?
      Hvordan får du så fint hår?
      Håper du får en fin uke og 17. Mai!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg