ASK ME ANYTHING OR SOMETHING

Nå holdt jeg på å starte innlegget med “hello bitches”, men det var ikke særlig hyggelig haha. Det bare falt meg inn av en eller annen grunn og ikke spør hvorfor, for jeg aner virkelig ikke. Så jeg går heller for den klassiske: heisann sveisann! Forrige gang og egentlig alle andre ganger også hvor jeg har blitt innlagt har det vært mange som har lurt på forskjellige ting, derfor tenkte jeg at dere kan få stille de spørsmålene dere lurer på her, så samler jeg dem opp og svarer i et eget innlegg på fredag neste uke eller i starten av neste uke hvis det kommer inn mange.

 

I samme slengen får dere også se noen bilder av verdens kuleste moped, altså min haha. Dessverre ble den forsøkt stjelt for noen år siden og tenningslåsen er ødelagt, ellers hadde jeg kjørt rundt på den fremdeles. Jeg har et håp om å få fikset den opp, men det var visst ikke bare bare.. og jeg vil liksom ikke selge den heller da jeg trives med den og jeg heller ikke har billappen. Dere får også se den fine genseren jeg fikk av min ene tante i bursdagsgave!

 

 

 

 

 

 

Hva lurer du på til ukens spørsmålsrunde?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg