ASK ME ANYTHING // SPØRSMÅLSRUNDE!

Wow, når hadde jeg en spørsmålsrunde sist egentlig? Jeg kan ikke huske sist en gang, det må ha vært flere uker siden. Og siden mye har skjedd siden sist jeg hadde det og fordi det er en stund siden tenkte jeg å kjøre i gang med en ny spørsmålsrunde! Dere kan spørre meg om alt mulig, alt fra favorittfargen min til politikk og psykisk helse. Jeg kommer også å legge ut på story på Instagram (@eliseamandan) om noen synes det er enklere å stille spørsmål der enn hva det er her.

Svarene blir postet en gang på lørdag, så lørdag morgen blir siste frist for å stille meg spørsmål. Det er også lov til å komme med ønsker til blogginnlegg eller ønsker til videoer. Eller bare en konstruktiv tilbakemelding på hva du synes om bloggen min. Vel, da håper jeg dere har noe dere lurer på så jeg ikke poster dette innlegget uten grunn haha. Spør i vei!:)

 

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Jeg tror ikke du har skrevet noe om håret ditt, men har du stripet det?
      Har ett spørsmål ang spiseforstyrrelse også, og håper det er ett ok spm å stille. Går det ann å ha bulimi og anorexi diagnose samtidig, og er det vanlig?. Lurer på endel ting rundt det, men vil ikke spørre noen direkte spm som evt kan trigge noen her. Kanskje du kan skrive ett innlegg om noen saker du liker med venstre og lokalvalget? Hva i venstres politikk liker du bedre enn andre i de sakene som betyr mye for deg? Hvordan er hverdagen din når du er hjemme? Er du mye sosial eller mye i eget selskap når det er hverdager. Hva jobber din samboer med, og hva synest han om bloggen?:-) Jeglurte også på hvorfor kan du ikke danse til høsten, om det er pga at du blir mye borte fra timer eller fordi du ikke skal trene så mye nå?
      Ja, du svarer på det du vil:-)

    2. Jeg lurer på hva recoverybrukeren din heter? Og hva synes du om sånne brukere/ det communityet når man er i tilfriskning fra en sf?
      Jeg lurer også på om hvordan det er med ventetid på rasp for deg siden du har vært der en gang før. Må du gjennom ny henvisning og ventetid eller kommer du foran i køen?

    3. Jeg lurer på om du vet hva som er definisjonen på en alvorlig spiseforstyrrelse? Jeg har lest flere steder om personer med alvorlig spiseforstyrrelse, og jeg har det selv. Men hva er forskjellen på en vanlig spiseforstyrrelse og en alvorlig spiseforstyrrelse?
      Jeg fant ikke noe om det andre steder.

    4. Hvordan er det å bo sammen med noen når du sliter med bulimi? Det må være et ganske stort hinder i seg selv, eller gjør du det selvom kjæresten er tilstede?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg