ASK ME ANYTHING

God ettermiddag! Visste dere forresten at ettermiddag er etter klokken 12.00 allerede? En lite fun fact der, da de fleste tenker på ettermiddag som etter den tiden man typisk spiser middag. Det er det altså ikke. Uansett, det var ikke det jeg egentlig skulle skrive om nå. Jeg titter bare innom for å ønske dere alle en fin fredag blant annet! For min del har jeg ingen andre planer enn opplegget på avdelingen og så må jeg jo selvfølgelig få med meg The Voice i kveld! Jeg pleier egentlig ikke å følge med på det programmet, men i år må jeg jo følge med siden Amanda er med! Heier masse på henne!!

 

Den andre grunnen til at jeg titter innom her er at jeg lurer på om dere har noen spørsmål dere ønsker å stille meg? Denne uken tenkte jeg å gjøre det litt annerledes ved at jeg senere tar en ukesoppsummering aka “uken som gikk” som jeg slår sammen med svar på spørsmålene dere stiller meg, gitt at det ikke blir veldig mange spørsmål. Blir det derimot det får “uken som gikk” vente litt.

  

 

Noe du lurer på til denne ukens spørsmålsrunde? Spør i vei!

 

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Jeg har lurt på om de har ett vektmål for deg der du er (ettersom du skal opp i vekt) BMI? Og er målet etter det å holde en jevn vekt (og ikke ha bulimi såklart) 🙂 Hvor raskt er det forventet å gå opp i vekt, og føler du det er mer “kontrollert” enn sist sted du var?

    2. Hva inspirerer deg?
      Har du en bucket list?
      Hva er dine tre favoritt-ting akkurat nå?
      Hva slags musikk hører du på?

      Håper du får en god dag og helg 🙂

    3. Hva pleier du å gjøre når trangen står på som aller aller verst? Jeg føler jeg skal gå på veggen og redd for at jeg skal klikke, er ofte her jeg gir etter. Aldri vært innlagt mer enn en uke tror jeg, noe som gjør meg enda mer imponert over deg!!! Du inspirerer virkelig. Får utrolig motivasjon av å følge deg. Heier så på deg.

      Bruker du røyking for å få vekk trang? Pleide å gjøre det selv før. Men økonomi 🙈

      Å koke rosiner i havregrøten har blitt min nye favoritt etter du kom med det tipset, det er så godt! Har du flere mattips? Gjerne vegetariske retter (ser så godt ut det du lager).

    4. Hva er behandlingsmålene dine på Rasp?
      Hva krever de at du skal gå opp i vekt per uke mens du er innlagt?
      Hvordan er kostlisten din?
      Hva synes du er mest utfordrende ved å være innlagt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg