ÅTTE FUN FACTS OM MEG

Heihei! I dag har jeg brukt hele dagen min på å dra til Oslo, være på et vurderingsmøte med RASP og dra hjem igjen. Det ble en del timer det! Mamma hentet meg litt før halv ti på morgenen for å kjøre meg til bussen og jeg var vel hjemme igjen litt over klokken fem. Litt om hvordan det møtet gikk tenkte jeg å la dere få vite i morgen, for nå er jeg utslitt og trenger å slappe av.

I morgen skal jeg forresten på premieren av Løvenes konge sammen med Nora og Vibeke, noe jeg gleder meg veldig til! Man blir aldri for gammel for Disney og i Larvik arrangeres det utekino med mye greier i tillegg, akkurat slik som ble gjort til Mamma Mia i fjor! Nå skravler jeg meg bort igjen.. la oss heller bare starte med fun facts som dette innlegget skulle handle om!

-Folk tror som regel at jeg er yngre enn hva jeg er, når det kommer til utseendet, men det er noe jeg synes er helt greit i grunn. Jeg har jo legitimasjon om jeg trenger det, bare veldig kjipt de få gangene jeg glemmer det!

-Da jeg var yngre ble internett skrudd av på kvelden, men da satte jeg meg bare til å leke på rommet mitt, så da ble strømmen tatt. Vel, da skrudde jeg bare på en lommelykt slik at jeg kunne lese, jeg. Jeg har hatt lakenskrekk (som mine foreldre pleier å kalle det) siden dagen jeg ble født haha.

-Jeg kan ikke fordra lukten av chilinøtter. Det er så ille at jeg begynner å brekke meg om det står en skål med det plassert på et bord jeg sitter rundt. Den lukten… nei jeg klarer bare ikke. Så pliiis ikke spis det i nærheten av meg<333

-Da jeg var yngre stod jeg på snowboard og jeg pleide ikke å falle. Grunnen til det var rett og slett at jeg var redd for å falle og derfor holdt meg på beina. Samme med en sånn mekanisk okse man skal holde seg fast på, jeg har ikke falt av fordi jeg er for redd til å falle av.

-Som liten synes jeg det var rart at man feiret ettårsdagen på barn når de var ett år, fremfor når de var tre måneder. Dette var jo egentlig litt smart tenkt av meg, om jeg får si det selv hehe. For de som ikke tok den med en gang så har man jo vært i gjennomsnitt ca 9 måneder i magen først, så 9 måneder + 3 måneder = 12 måneder / ett år.

-Jeg er faktisk ganske så praktisk anlagt, tro det eller ei! Sette opp telt, pusse opp et rom, montere møbler, tenne bål… null stress! Sløye fisk og sette garn er jeg også flink til, men etter at jeg ble vegetarianer er jo dette noe jeg ikke ønsker å gjøre, logisk nok. ps: jeg liker slanger og har heller ikke noe problem med å løfte på for eksempel edderkopper.

-Humoren min er ekstremt tørr, likevel god (synes nå jeg). Som eksempel kan jeg fortelle dere min favoritt vits/gåte: Hvor mange indianere er det plass til i et tre? svar: en hel stamme! hahah

-Når det kommer til grønnsaker har jeg alltid likt grønne grønnsaker best og det gjør jeg ennå. Det finnes så klart unntak, men jeg har alltid vært glad i brokkoli, agurk, rosenkål og spinat. Skulle vi ha brokkoli til middag da jeg var liten ble jeg overlykkelig!

 

 

Noe av dette du visste fra før?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg