AVOKADOPLANTE NEXT?

Jeg liker jo å tro at jeg har grønne fingre, men helt ærlig så er jeg ikke totalt håpløs med planter, men ei heler noe magisk flink. Uansett, en avokadoplante er noe jeg har hatt lyst på en god stund, uten å ha gjort noe med det. Her om dagen derimot fikk jeg et skikkelig innfall om at avokadoplante skulle jeg ha og helst skulle jeg ha det NÅ. Det tar jo ganske lang tid fra man legger den i vann til den slår røtter og så at man kan potte den, men nå er jeg iallfall på vei.

Heldig var jeg da ei ansatt her meldte seg frivillig til å spise en avokado slik at jeg kunne få stenen, så nå ligger den i vann på rommet mitt. Slik har den ligget noen dager nå og den har begynt å sprekke i skallet (slik den skal), så vi får se hvor dette bærer hen.

 

 

 

 

Har du prøvd deg på avokadoplante før?

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Åh, så spennende! Lykke til!
      Har prøvd meg på det en gang, men det skjedde ikke noe som helst på flere måneder, så tror jeg må ha gjort noe feil…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg