BABYBILDER AV LINUS

Seee så søt da! Herlighet for en herlig liten skapning! Da jeg var på besøk hos Anniken og Filip i går fikk jeg også tatt noen bilder av Linus. Nå er ikke babyfotografering min sterkeste side da jeg kun har gjort det en gang før, så med tanke på det så ble jeg faktisk veldig fornøyd med en god del av bildene. Det hjelper jo også en del at modellen selv er utrolig søt da, eller hva?

Jeg lar dere bare få se bildene jeg, så here we go:

 

 

 

 

 

 

(jeg har jo selvfølgelig spurt om å få dele bildene før jeg poster dette altså)

 

Hva synes du om bildene?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg