BABYSHOWER FOR ANNIKEN

Gjett om det var ei som ble overrasket da hun kom hjem i dag da! Herlighet, det var så gøy å se! Hun hadde jo virkelig ingen aning om at det skulle stå masse mennesker som er glad i henne i trappa og rope “overaskelseeee!”. Det var så fint å se hvor rørt Anniken ble, for det ble hun så absolutt! Til gavene hadde vi festet på babybilder og barnebilder fra oss selv, så måtte Anniken gjette hvem det var og det ble en god del latter da! Nå er det ikke lenge igjen til baby kommer og jeg gleder meg selv til å få hilse på etterhvert!

Jeg unner henne denne store gleden her så innmari mye<3 Tenk, Anniken og jeg har nå kjent hverandre i 20 år, det er lenge det! Jeg synes også at det var utrolig koselig å se igjen folk jeg ikke har sett på alt for lang tid. Det ble en vellykket feiring med denne fine snart-mammaen som midtpunkt<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg