BABYSHOWERGAVE TIL ANNI

Jeg vet det er veldig sent nå, men jeg sovnet veldig tydelig og våknet derfor for litt siden haha. Endelig kan jeg iallfall vise dere hva jeg har strikket på den siste tiden! Det har nemlig vært en god stund siden jeg har postet noe jeg har strikket og det er ikke fordi jeg har hatt strikkestopp. Jeg har faktisk strikket en del, men det jeg har strikket var gave til Anni som jeg skulle gi henne på babyshoweren og i dag var endelig dagen her! Det var skikkelig koselig å overraske henne i dag, men mer om det får dere lese siden.

Alle klærne er strikket i babymerino. Det er et ullgarn som kan vaskes i maskin og som er like mykt som bomull, perfekt for baby med andre ord! Klærne valgte jeg å ikke pakke inn da kurven jeg hadde heklet på en måte ble en innpakning i seg selv da jeg la klærne oppi den hihi. Det jeg strikket er iallfall en cardigan, bukse, genser, body, kyse og en koseklut og så fikk hun jo selvfølgelig bamsekurven.

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg