BALLONGGENSER NUMMER TO

Altså, det er virkelig ikke bare-bare å ta bilder av seg selv når man ikke har stativ og det er stor mangel på ting man kan sette kameraet på. Jeg prøvde mitt beste og med tanke på utgangspunktet jeg hadde ble det ikke så alt for verst! At et nytt strikkeplagg har gått av pinnene må jo nemlig selvfølgelig dokumenteres hihi.

Dette er andre gang jeg strikker ballonggenseren fra PetiteKnit og jeg husker hvor mye jeg strevde med oppskriften første gang, til tross for hvor godt forklart den var. Men så var jo jeg relativt nybegynner første gang jeg skulle strikke denne, så det var rart å følge oppskriften nå for denne gangen var den jo såååå lett haha. Genseren strikkes egentlig i et litt fint garn, men jeg ville strikke den i en tråd og i et litt tykkere og grovere ullgarn slik at det blir mer en tur-genser enn en hverdagsgenser. Garnvalget var det lommeboka som bestemte, så den er strikket i en tråd Mjuk Nordavind. Ironisk nok synes jeg egentlig ikke at det er et spesielt mykt ullgarn, for å være ærlig. Nå har jeg ikke vasket den ennå da, så vi får se om det blir noen endring! Slik der den iallfall ut:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du glad i å strikke? Hva liker du isåfall best å strikke?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg