BATMAN AND A DRESS

Helt ærlig så hadde jeg ikke trodd at jeg skulle klare å poste noen antrekksbilder mens jeg er her, iallfall ikke klare å ta bilder av meg selv. Men her får dere se et antrekk jeg hadde på meg i går. I dag derimot er jeg tilbake i mine svarte yogabukser (sånne med sleng hehe), tøfler og en stor blå oversized hettegenser med Supermanlogo. Denne genseren kjøpte jeg på en bruktbutikk for flere år siden og jeg digger den! Litt kort i armene, men det får så være.

I dag har jeg hatt måltider og hviletid på planen, noe det meste av tiden her går til. Jeg har også hatt en samtale med behandler som var ganske tøff, så etter den var det veldig godt å få lov til å lufte hodet litt ute i det fine vårværet med primærkontakten min. Middagen nå nettopp var utrolig vanskelig og jeg fikk en litt voldsom reaksjon under måltidet, men heldigvis er det dyktige mennesker her som tar vare på meg og hjelper meg.

Jeg gir sikkert innrykk av at alt er fryd og gammen nå som jeg er innlagt på RASP, men vit at det faktisk er svært tøft, jeg har bare valgt å ikke fokusere på det her på bloggen. Dere vet jo hvor jeg er og hvorfor jeg er her, men jeg har valgt å ikke gå dypere inn i nøyaktig hva som er tøft, hvordan måltidene går, følelsene mine rundt alt, hva jeg snakker om med behandler og så videre. Jeg står i mange følelser nå og jeg er redd for å skrive noe som kan trigge og jeg er redd for å skrive spiseforstyrret pisspreik, derfor lar jeg heller være. Nå fikk dere et lite innblikk, men det kommer til å høre sjeldenheten til.


Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Jeg tror du gjør rett i å ikke utlevere alt her på bloggen, fordi du har mer enn nok av det ellers sikkert. Viktig å ikke BARE tenke å fokusere på det også vel? 🙂 Krysser fingrene for at alt vil gå bedre og bedre for deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg